Στατιστικά εξετάσεων Φυσικής 2019

Όπως κάθε χρόνο, ας κλείσουμε τη χρονιά με τα στατιστικά των γραπτών διαγωνισμάτων Φυσικής. Αυτό πάντα βοηθάει στο να βλέπουμε πού βρίσκεται η προσπάθειά μας (και των δύο πλευρών) όχι μόνο σε σχέση με τον ευατό μας στο παρελθόν αλλά και σε σχέση με το γενικό σύνολο.

Εξετάσεις ΙουνίουΑ τετράμηνο

Εδώ θα βρείτε τα στατιστικά των αποτελεσμάτων των διαγωνισμάτων τελικών εξετάσεων περιόδου Ιουνίου 2019.

Α’ Τάξη

Με θέματα κλειστού τύπου κυρίως, οι μαθητές της Α Γυμνασίου που είχαν προετοιμαστεί είχαν την ευκαιτία να γράψουν με ευκολία είκοσι. Έτσι το 1/4 των αθητών έγραψε 20. Καλή συνέχεια στο Γυμνάσιο και πάντα τόσο προετοιμασμένοι!

Β’ Τάξη

Στη Β το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών έγραψε πάνω από 15, που σημαίνει ότι είχαμε καλά προετοιμασμένους μαθητές. Πιο δύσκολο το 20 εδώ, αν και αυτό δεν εμπόδισε το 1/4 των μαθητών να γράψουν άριστα. Καλή συνέχεια!

Γ’ Τάξη

Χωρίς καθόλου, σχεδόν, χαμηλούς βαθμούς θα μας αποχαιρετήσει η Γ Γυμνασίου φέτος. Με σχεδόν 30 άριστα γραπτά στέλνουμε στο Λύκειο εργατικά παιδιά να συνεχίσουν την πρόοδό τους. Βέβαια το ότι ήταν για τη Γ το τελευταίο μάθημα είχε σαν αποτέλεσμα κάποιοι να κουράστηκαν και να μη διάβασαν. Εύχομαι αυτό να μην τους εμποδίσει να ανακάμψουν στο Λύκειο. Καλή πρόοδο σε όλα τα παιδιά!

Ακολούθως θα βρείτε τα στατιστικά των αποτελεσμάτων των διαγωνισμάτων φυσικής του Α τετραμήνου.

Α’ Τάξη

Η πρώτη επαφή των μαθητών με τη Φυσική Α Γυμνασίου είναι πάντα δύσκολη, μέχρι να συνηθίσουν στο πώς διαβάζουν. Αυτή τη φορά παρατηρήσαμε το εξής: από τα 85 παιδιά, 33 έγραψαν από 16 και πάνω, με 18 άριστα γραπτά! Από την άλλη, 25 παιδιά έγραψαν κάτω από τη βάση. Η μία πελυρά, δηλαδή, μπαίνοντας στο γυμνάσιο αποδείχθηκε παραπάνω από έτοιμη, ενώ η άλλη πλευρά βρέθηκε απροετοίμαστη. Ελπίζουμε να κλείσει λίγο το ψαλίδι και μέχρι τον Ιούνιο να έχουμε περισσότερους πάνω από τη βάση κι ας έχουμε λιγότερα άριστα γραπτά, για να μπορέσουν οι συμμαθητές να συμπορευτούν αρμονικά στις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου. Καλή αρχή!

Β’ Τάξη

Με 22 άριστα γραπτά σε σύνολο 69 μαθητών, το αποτέλεσμα είναι αισιόδοξο. Φαίνεται ότι όταν υπάρχει προσπάθεια κατά κανόνα υπάρχει και αποτέλεσμα. Για τα γραπτά κάτω από τη βάση ελπίζουμε το επόμενο τετράμηνο να είναι μία καλή περίοδος να αλλάξουν τη σχέση τους με το μάθημα. Ποτέ δεν είναι αργά, πόσο μάλλον στη Β Γυμνασίου που μόλις ξεκίνησε η λίγο στενότερη επαφή με τη Φυσική!

Γ’ Τάξη

Με το 1/3 των 99 μαθητών να γράφουν άριστα και με ελάχιστα γραπτά κάτω από τη βάση, μπορούμε να διαπιστώσουμε χωρίς αμφιβολία ότι οι μαθητές προετοιμάστηκαν καλά. Σε θέματα κάπως απαιτητικά ανταποκρίθηκαν πολύ καλά. Εύχομαι μόνο να μη βλέπουν ήδη το σχολείο σαν εξεταστικό κέντρο, για το οποίο προετοιμάζονται εκτός. Εύχομαι ακόμα πολλοί να μαθαίνουν στο σχολείο και να βλέπουν το χρόνο στο σχολείο σαν ευκαιρία για μάθηση, όχι σαν ξεκούραση για το απογευματινό τρέξιμο. Εύχομαι να είμαι ακόμα δασκάλα και όχι εξετάστρια. Πάντα επιτυχίες, λοιπόν, μπράβο στα παιδιά μου, αλλά κυρίως πάντα ενεργοί στο μάθημα!

Συγκρίνετε τα στατιστικά του 2ου Γυμνασίου Βούλας  άλλων σχολικών ετών: