Στατιστικά

Στατιστικά Α τετραμήνου 2018

Τελειώνοντας το πρώτο τετράμηνο, ρωτήθηκα αν τα θέματα του διαγωνίσματος θεωρούνται εύκολα ή δύσκολα. Στόχος μου πάντα είναι αυτός που έχει κατανοήσει την ύλη να μπορεί να γράψει 20, ενώ αυτός που δεν έχει ασχοληθεί καθόλου να μην περνάει τη βάση. Θα τα χαρακτήριζα μέτριας δυσκολίας, αφού από τη μία ούτε όλοι γράφουν είκοσι έχουν δεν έχουν διαβάσει, ούτε από την άλλη είναι άπιαστο το εικοσάρι από κάποιον που προσπαθεί. Έτσι η δυσκολία των θεμάτων δεν αλλάζει από χρονιά σε χρονιά, αλλάζει όμως το ποσοστό των μαθητών που ασχολείται.

Διαγώνισμα Φυσικής Α’ Τετραμήνου

Παρακάτω φαίνονται τα στατιστικά για τα διαγωνίσματα Φυσικής του Α’ τετραμήνου 2018. Φαίνεται μία αύξηση των μαθητών κάτω από τη βάση, ενώ συνεχίζουμε να έχουμε και άριστα γραπτά. Το μάθημα γίνεται πιο απαιτητικό σε τάξεις μικτές, μαθητών πολλών “ταχυτήτων”. Επίζω όσοι δυσκολεύτηκαν στο πρώτο τετράμηνο να προσπαθήσουν στο δεύτερο και να ανατρέψουν τα στατιστικά τον Ιούνιο,

Α’ Τάξη

 

Β’ τάξη


Γ’ τάξη


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Περισσότερα άρθρα - Γενικά