Τελειώνοντας τη σχολική χρονιά, κάνουμε έναν απολογισμό. Όλα τα στατιστικά αφορούν στο 2ο Γυμνάσιο Βούλας και μόνο στα γραπτά. Στην πρώτη καρτέλα φαίνονται τα αποτελέσματα γα τα γραπτά του Ιουνίου 2018 και στη δεύτερη καρτέλα για τα διαγωνίσματα του πρώτου Τετραμήνου. Κατά τα άλλα, καλό καλοκαίρι, καλές βουτιές!
Εξετάσεις Φυσικής Ιουνίου 2018
Γ’ τάξη
Τα πρώτα γραπτά έρχονται από τη Γ τάξη. 31 στα 90 γραπτά έχουν βαθμό από 18 έως 20, το οποίο δείχνει ότι πολλοί ήταν οι μαθητές που διάβασαν πολύ καλά! Ανταπεξήλθαν και σε θεωρία και σε ασκήσεις με την ίδια ευκολία. Στα 22 γραπτά κάτω από τη βάση, όμως, διαφαίνεται μία παραίτηση. Με τον όρο παραίτηση εννοώ όχι τη δυσκολία των μαθητών, η οποία είναι αναμενόμενη σε ένα μάθημα συνδυαστικό και απαιτητικό όπως η φυσική. Εννοώ ότι κάποιοι δεν έδωσαν την ευκαιρία στον εαυτό τους και στο μάθημα να “γνωριστούν” και πήγαν απλά απροετοίμαστοι.
Καλή πρόοδο σε όλους στο Λύκειο, είτε είστε ήδη έτοιμοι, είτε χρειάζεστε λίγο διάβασμα παραπάνω!
Β’ τάξη
Και στη Β Γυμνασίου, 31 γραπτά από 18 έως 20 φανερώνουν την πολύ καλή μελέτη πολλών παιδιών! Το γεγονός, επίσης, ότι κάτω από τη βάση είναι λίγα γραπτά και πολύ χαμηλά κανένα, δείχνει μία προσπάθεια από ΟΛΑ τα παιδιά. Κάποιοι που μέσα στη χρονιά δεν ασχολήθηκαν, έδειξαν εντυπωσιακή προσπάθεια στο τέλος, γεγονός που με κάνει να αισιοδοξώ για του χρόνου για μία πολύ καλή φουρνιά παιδιών.
Μπράβο σε όλα τα παιδιά, σε ένα δύσκολο μάθημα, με απαιτητικά θέματα ήταν παραπάνω από αξιοπρεπή. Καλή ξεκούραση και καλή συνέχεια του χρόνου!
A’ τάξη
Τελευταία έγραψε η Α τάξη. 28 στα 72 γραπτά έχουν βαθμό από 18 έως 20, εκ των οποίων τα 16 ήταν 20! Φαίνεται ότι όποιος ασχολείται μπορεί να φτάσει το τέλειο. Εύχομαι να συνεχίσουμε και του χρόνου με τόσους άριστους και καλούς μαθητές, δίνοντας το καλό παράδειγμα σε κάποια παιδιά που τα παράτησαν πολύ νωρίς (είχα γραπτά με μόνο ένα θέμα!).
Καλό καλοκαίρι, καλή ξεκούραση σε όλους!
Τελειώνοντας το πρώτο τετράμηνο, ρωτήθηκα αν τα θέματα του διαγωνίσματος θεωρούνται εύκολα ή δύσκολα. Στόχος μου πάντα είναι αυτός που έχει κατανοήσει την ύλη να μπορεί να γράψει 20, ενώ αυτός που δεν έχει ασχοληθεί καθόλου να μην περνάει τη βάση. Θα τα χαρακτήριζα μέτριας δυσκολίας, αφού από τη μία ούτε όλοι γράφουν είκοσι έχουν δεν έχουν διαβάσει, ούτε από την άλλη είναι άπιαστο το εικοσάρι από κάποιον που προσπαθεί. Έτσι η δυσκολία των θεμάτων δεν αλλάζει από χρονιά σε χρονιά, αλλάζει όμως το ποσοστό των μαθητών που ασχολείται.
Διαγώνισμα Φυσικής Α’ Τετραμήνου
Παρακάτω φαίνονται τα στατιστικά για τα διαγωνίσματα Φυσικής του Α’ τετραμήνου 2018. Φαίνεται μία αύξηση των μαθητών κάτω από τη βάση, ενώ συνεχίζουμε να έχουμε και άριστα γραπτά. Το μάθημα γίνεται πιο απαιτητικό σε τάξεις μικτές, μαθητών πολλών “ταχυτήτων”. Επίζω όσοι δυσκολεύτηκαν στο πρώτο τετράμηνο να προσπαθήσουν στο δεύτερο και να ανατρέψουν τα στατιστικά τον Ιούνιο,