Στατιστικά

Στατιστικά τελικών εξετάσεων Φυσικής 2016

Άλλη μία χρονιά φτάνει στο τέλος της με τελευταία προσπάθεια αυτή των τελικών εξετάσεων Μαΐου Ιουνίου.

Γ’ Γυμνασίου

Ξεκινώντας με την εξέταση της Φυσικής Γ’ Γυμνασίου την Τρίτη 31 Μαΐου 2016, παραθέτω τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα

image011
Το διάγραμμα έχει στον οριζόντιο άξονα το βαθμό και στον κατακόρυφο τον αριθμό των γραπτών. π.χ. βαθμό “20” πήραν 22 γραπτά.
image009
Το κάθε κομμάτι πίτας του διαγράμματος δείχνει το ποσοστό των γραπτών σε κάποιο εύρος βαθμών. π.χ. 64 γραπτά πήραν βαθμό από 15 έως 20.

Το γεγονός ότι υπήρχαν 32 άριστα γραπτά, εκ των οποίων τα 22(!) ήταν 20, σημαίνει ότι οι μαθητές ήταν πολύ καλά προετοιμασμένοι και ότι τα θέματα ήταν αναμενόμενα για όσους διάβασαν. Η φετινή Γ Γυμνασίου ήταν μία ομάδα πολύ εργατικών και κυρίως εύστροφων μαθητών που κατανόησαν όλα όσα είπαμε. Ελάχιστοι μαθητές φαίνεται να δυσκολεύτηκαν, αλλά αυτό σημαίνει ότι είναι χαρισματικοί κάπου αλλού. Δεν είναι δυνατόν να είμαστε όλοι ίδιοι…. Χάρηκα πολύ που τους είχα όλους μαθητές και ελπίζω και η φετινή Β’ του χρόνου να ακολουθήσει το παράδειγμά τους και να μου δώσουν τη χαρά να αισθάνομαι ότι πηγαίνουν πανέτοιμοι στο Λύκειο. Καλή συνέχεια στη νέα αρχή στο Λύκειο!

Β’ Γυμνασίου

Συνεχίζω με την εξέταση της Φυσικής Β’ Γυμνασίου  την Τρίτη 17 Μαΐου 2016, με τα παρακάτω αποτελέσματα.

image001
Το διάγραμμα έχει στον οριζόντιο άξονα το βαθμό και στον κατακόρυφο τον αριθμό των γραπτών. π.χ. βαθμό “20” πήραν 7 γραπτά.
image003
Το κάθε κομμάτι πίτας του διαγράμματος δείχνει το ποσοστό των γραπτών σε κάποιο εύρος βαθμών. π.χ. 39 γραπτά πήραν βαθμό από 15 έως 20.

Για μένα όλοι όσοι προσπάθησαν έχουν ήδη επιτύχει. Κάποιοι με έκαναν υπερήφανη  ξεπερνώντας τον εαυτό τους και τις προσδοκίες μου. Συνολικά, με 15 άριστα γραπτά πιστεύω υπήρχε μία καλή κατανομή βαθμών, ούτως ώστε να ξεχωρίσουν και αυτοί που προσπαθούσαν τόσο καιρό. Από την άλλη, σχεδόν οι μισοί έγραψαν από 15 και πάνω, γεγονός το οποίο χαρακτηρίζει τα θέματα σχετικά βατά και τους μαθητές καλά προετοιμασμένους. Ακόμα και για όλους όσοι δυσκολεύτηκαν, όμως, θυμίζω ότι παγκοσμίως η Φυσική είναι από τα πιιο απαιτητικά μαθήματα και ότι δε σημαίνει τίποτα να είμαστε αδύναμοι σε ένα μάθημα… Σημασία έχει η προσπάθεια και στόχος είναι η εξέλιξη, όχι η σύγκριση, αφού ο καθένας είναι μοναδικός.

Α’ Γυμνασίου

Τελειώνω με την εξέταση της Φυσικής Α’ Γυμνασίου για τα τμήματα Α1 Α2 Α4, που δόθηκε τη Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016.

image005
Το διάγραμμα έχει στον οριζόντιο άξονα το βαθμό και στον κατακόρυφο τον αριθμό των γραπτών. π.χ. βαθμό “20” πήραν 11 γραπτά.
image007
Το κάθε κομμάτι πίτας του διαγράμματος δείχνει το ποσοστό των γραπτών σε κάποιο εύρος βαθμών. π.χ. 48 γραπτά πήραν βαθμό από 15 έως 20.

Στο καινούργιο, αυτό, μάθημα, με τις ιδιαιτερότητες που το χαρακτηρίζουν λόγω της πειραματικής του φύσεως, οι μαθητές πήγαν παραπάνω από απλώς καλά. Με 18 άριστα γραπτά από τα τρία τμήματα, εκ των οποίων τα 11 γραπτά πήραν 20, είμαι πολύ υπερήφανη. Επίσης, η προσπάθεια της πλειοψηφίας των μαθητών αποτυπώνεται στο απλό γεγονός ότι το 75% των γραπτών ήταν από 15 και πάνω.  Μπράβο, λοιπόν, σε όλα τα παιδιά που ξεκίνησαν το Γυμνάσιο με τέτοια επιμέλεια και προσπάθεια και εύχομαι να συνεχιστεί η επίδοση, αυτή, μέχρι το τέλος της μαθητικής τους σταδιοδρομίας στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Όσο για όλους όσοι δεν τα καταφέρνουν και τόσο καλά, θυμίζω ότι είναι η αρχή ακόμα, είναι ένα μάθημα  πειραματικό και διαφορετικό από τον τρόπο που λειτουργούν τα άλλα μαθήματα, άρα μία μικρή αποτυχία δε σημαίνει τίποτα για του χρόνου. Από του χρόνου το μάθημα θα έχει άλλη φύση και μορφή και θα είμαστε μαζί να το αγαπήσουμε από την αρχή.

Καλή συνέχεια, καλό καλοκαίρι και… μακάρι να αναγνωρίζετε αυτά που μελετήσατε παντού γύρω σας, γιατί η φυσική υπάρχει παντού!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *